סטאר (אינטרנשיונל) טורס בע"מ רחוב העיט 10, רעננה

קרית

כתבו עלינו

צביקה שלום

חזרנו מטיול בר מצווה של חודש בארה"ב וקנדה, בו טיילנו בלוס אנג'לס, סן  פרנסיסקו, ווגאס, יוסמיטי, גרנד קניון, סן דיאגו, ניו יורק, וושינגטון, מפלי ניאגרה  ולבסוף טורונטו.

נסענו זוג מבוגרים ו 3 ילדים בגילאים שונים.

הטיול תוכנן בקפידה ובדיוק למופת. תוך בחירה מוצלחת ומדויקת של יעדים, בתי  מלון, זמני טיסות,  אטרקציות ועוד.

בעזרת תכנון למופת כל בני המשפחה הצליחו ליהנות מהחוויה המשותפת.

בנוסך ראוי לציין את ההיענות שלך לשינויים רבים ולטיפול בתקלות ומענה תוך כדי  הטיול עצמו.

תודה לך על החוויה שזכינו לחוות כמשפחה וכל אחד לחוד.

רוברט

ארה"ב יולי 2017

טיול לחוף המזרחי בארצות הברית – יולי 2017

צביקה היקר

ברצוננו להודות לך על ארגון ותכנון הטיול המסורתי שתכננת לנו ביולי 2017

הטיול תוכנן ואורגן למופת  עד לפרטים הקטנים ביותר.

בתי המלון היו מעולים, האוכל הכשר שדאגת לכך שיגיע עד החדר- ישר כח.

המדריך הפרטי עמנואל שהיה מקסים וטייל איתנו יומיים בניו יורק.

היה נעים ויצירתי, ברגע שירד גשם ידע מיד לשנות מסלול כבקשתינו.

הטיול למפלי הניאגרה ולוושינגטון היה מהמם , הצטרפנו לקבוצה והכרנו אנשים מדהימים.

ממליצה למי שרוצה לנסוע לארצות הברית ליצור קשר עם צביקה והוא תופר לכם טיול למידתכם, אדם אדיב ונחמד , אמין וישר מאוד.

כל הכבוד!!!!!

מהיום אתה הסוכן הפרטי שלנו.

בתודה

אבשלום ושרה וורסולקר

קרית גת

לצביקה וטלי שלום רב,

רצינו להודות לכם על הטיול המדהים שארגנתם לנו בניו-יורק, 1000 האיים,  תעלת וולנט, טורונטו, מפלי הניאגרה משני הצדדים, וושינגטון ובהם, מוזיאון  התעופה והחלל ומוזיאון השואה המרגש.

לאחר מכן, חזרה לניו יורק לסופ"ש, קבלת רכב שכור, טיול במוזיאון הצוללות, ניו  אינגלנד, בוסטון וההרים הירוקים.

כשהגענו לניו יורק חיכתה לנו הסעה למלון בלב ליבה של מנהטן וטיול עירוני עם  כניסות לאתרים מרכזיים. פעלנו לפי התכנית והטיול דפק כמו שעון שוויצרי  בעקבות ההכנות על מבנה העיר.

הכרת המטבעות, ביהכנ"ס במרחק 5 דקות מהמלון, חנויות ומסעדות כשרות  באזור, אך גם האפשרות של קניות מוצרים כשרים בחנויות רגילות.

ועוד המון טיפים קטנים וחשובים..

הטיול המאורגן בן ה-5 ימים עם נהגים ומדריכים ישראלים, מכוניות נוחות, שינה  במלונות מפנקים

עם ארוחות בוקר שבהם מוצרים כשרים ותוספות שהצוות דאג כדי לרצות את כל  המטיילים, ארוחות ערב במסעדות ישראליות ובזכות קלטות עם שירים מהארץ כ  כולנו הרגשנו בבית.

בסוף השבוע חזרנו לאותו מלון בליבה של מנהטן לסיום הסיור בניו יורק.

ביום ראשון קיבלנו את הרכב השכור. יש לציין, שמעבר לאתרים המעניינים,  הימים הטעימו ליכולת והסיבולת הכרוכים בנהיגה בכבישיה הארוכים של  ארה"ב.

המלונות היו מפנקים ובכל האתרים כבר חיכו לנו העצות הטובות. בנוסף, הקשר  עמכם הישרו אווירה של בטחון.

בעקבות הטיול המהנה והמרתק, אנו כבר מצפים לטיול הבא שאתם תארגנו לנו!

תודה רבה,

מאיר ולאה נגלר

חיפה יוני 2017

צביקה היקר,

תודה על תכנון וביצוע לפועל של הטיול של חיינו.

תודה שהגעת אלינו הביתה, שמרת על קשר רצוף וסבלני, גם כשלא היינו החלטיים, ליווית אותנו בהחלטות ועזרת לתפור לנו טיול מדהים.

תודה על כל האסטרטגיות והתכנונים בהעברות מדויקות, בחיבור למדריכים טובים בעלי ידע,  בבתי מלון נוחים ומפנקים, ארוחות כשרות בכל ערב לפי בקשתנו ועוד.

ולא נשכח את הנופים עוצרי הנשימה ואלפי הק"מ שעברנו בזכותך ללא נהיגה..